Volgers

zaterdag 25 april 2015

Een stukje Band Sampler en de kannetjes



        Er wordt weer aan de volgende rand van de Band Sampler gewerkt...
Een heel leuke rand...


Met verschillende motieven, 
van de bloem komen er vijf,
en tussen die grote bloemen komen
nog twee kleinere hexablommen.


Ook worden er nog steeds kannetjes gemaakt,
en dan vooral voorbereid,
daardoor ben ik eigenlijk nog niet genoeg met de sampler opgeschoten



daardoor ben ik eigenlijk nog niet genoeg met de sampler opgeschoten,


maar het moet lukken om hem voor de 5e van mei klaar te hebben.


Maar kannetjes maken is ook heel verslavend...


Hierboven zie ik dat ik de lapjes toch echt zou moeten strijken voor 
ik ze verwerk.


En zo zien ze eruit als de "broken dishes" 
ertussen liggen.
Leuk, hè!

Ik hoop, dat de kleuren een beetje meevallen,
want nu ik ze zo zie, vind ik ze er erg somber uitzien.

Liefs, 

Cisca

9 opmerkingen:

Raewyn zei

Your needleturn is absolutley beautiful Cisca! Love those jugs!! Also the sampler band is gorgeous - and growing well!

Sis Voorn zei

Ik zou een zwak kunnen krijgen voor je kannetjes ;)
Mooie projecten !

Leeanne zei

All looking lovely, the band applique would be my favourite.

Brigitte zei

Beautiful new additions to both quilts. Just wonderful to see them grow.

carina zei

Iknvind ze leuk mooi anders dan de bekende mandjes

Annie Kingma zei

De rand is heel mooi, en de kannetjes echt heel leuk
Heb die nog niet eerder geien
Groetnis Annie

Sylvia zei

De kannetjes en broken dishes zien er mooi uit, ik zou het eerder harmonieus willen noemen die tinten!
Het is al wel zo 5 mei hoor.......!!!?
Groetjes Sylvia.

Heleni zei

Oohh wat vind ik de kannetjes leuk. Weer eens wat anders dan bv.mandjes.

Chris zei

Wat is dat toch voor enig patroon, die Bandsampler. Ik vind het zó leuk.
Ook je kannetjes met de gebroken bordjes er tussen vind ik enig!