Volgers

zondag 25 januari 2015

Rand 2 en randjes


Allereerst bedankt voor de leuke reacties op mijn sjaal.
 En ja, ik draag hem 
en zowel op de Dear Jane bee als de maandagochtend bee 
was iedereen enthousiast.

Ik dacht trouwens dat de hele sjaal van flanel was 
gemaakt, vooral omdat het pakketje maar 15 Euro kostte, maar
toen ik één van de lapjes aan Ria B. liet zien, dacht ze toch dat dat lapje van wol was.
Andere zagen er weer wel als flanel uit,
dus we waren daar niet zeker van.


De tweede rand van de Sampler is ook af, manlief heeft hem netjes vastgehouden, 
zodat hij deze keer mooi op de foto kwam.

Bij de Quilthoeve lagen de enveloppen voor maand 4 ook klaar. dus die van mij hoefde niet op de post.
Ik heb vergeten foto's van de lapjes  die ik er kocht te maken.
Maar ik kocht er ook een biasmaker, 
die ik straks uit ga proberen, want de derde rand heeft
een stengel nodig,
die over de hele breedte loopt.
Ik hoop, dat het me een hoop tijd gaat schelen.


Op de DJ bee, die erg gezellig was, had Plonie haar "nieuwe" randjes bij zich.
Niet die van dit jaar,
maar de laatste randjes van vorig jaar, die niet meer op haar lap konden.
Ze gaat deze in een quilt verwerken.

Die van Marijke zal ik morgen weer eens fotograferen,
want òf ik vergeet het,
òf de foto's zijn niet mooi.


Die van mij hierboven gaan niet snel,
maar uiteindelijk kom ik er wel!

Love,

Cisca

11 opmerkingen:

Annie Kingma zei

De rand is heel mooi.
Als je randjes af zijn, staat het er niet op dat je ze niet af had in 2014
Groetnis Annie

carina zei

Prachtig je rand!

Guusje, zei

Wat een mooie rand is het geworden. En ja randjes zijn ook al zo mooi net als de andere randjes die je laat zien. Leuk dat je zoveel plezier hebt van de sjaal.

jolanda zei

Wat wordt je sampler mooi! Heel leuk in die kleurtjes.

Leeanne zei

Your applique is stunning! This quilt is going to be beautiful. Your sampler is also beautiful, will you frame it?

Lida zei

Wat ben je lekker bezig! Mooie rand aan je quilt! Knuffel
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou ja, laat ik nou vlak voor de vakantie dit patroon van Susan ook gekocht hebben in Zutphen. Wist niet dat jij er mee bezig bent.
Bij mij moet het nog even blijven liggen, eerst wat anders af hebben. Maar alleen het kijken ernaar is al leuk.
groetjes
Wietske

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!

Chris zei

Mooi wordt die rand zeg. Je maakt zulke perfecte rondjes! Zo'n biasmaker is ideaal, ik heb hem een tijdje terug ook gekocht en al vaak gebruikt.

Conny's-blog zei

Mooie rand weer en mooie geborduurde randjes zeg.........liefs.Conny

Brigitte zei

Your appliqueed border is looking gorgeous, you are doing such great work. And this is also true for your stitching.