Volgers

woensdag 7 april 2010

Gequilte mandjes

Hallo allemaal,

We hebben gezellige Paasdagen gehad, eerste Paasdag hadden we een brunch bij DS1 en zijn gezin, waar ook DS3 met zijn gezin kwam. De familie van DDIL1 was er ook, zodat we met een flink aantal waren. DDIL1 had heerlijke dingen klaargemaaktTweede Paasdag heb ik mijn mandjesquilt gedubbeld en 's middags kwamen DS2 met vrouw en kinderen nog gezellig even koffiedrinken.



























Gisteren heb ik heerlijk op het balkon zitten quilten, voorlopig quilt ik  alleen om de mandjes heen en binnen het hengsel en doorkijkje. Ik ben een liefhebber van veel quiltwerk, maar ik weet nog steeds niet wat ik nog meer zou kunnen quilten, behalve misschien in de ditch, maar daar zie je niet veel van. 





Verder niet zoveel gedaan, behalve één gepatcht blok van de Sweet Memories en één log cabin, die moest ik er van mezelf bij maken, anders raak ik zo achter. Het is weer een mooi blokje, het beige-bruine stofje vind ik erg leuk. Wel heb ik twee middagen besteed aan het opruimen van mijn hobbykamer, want die zag er echt verschrikkelijk uit, maar hij kan er nu gelukkig weer mee door. 


Toen mijn kamer weer zo netjes was en alle mandjes van de muur verdwenen waren, heb ik een Ufo opgezocht, Leanne's House. Die mag daar nu voorlopig hangen. Vier van de negen blokken zijn af, de stitchery van de vijfde moet ik overdoen, ik heb per ongeluk een lichtere kleur gebruikt, de andere teksten zijn donkerder, dus zal deze  wel in een kussen terechtkomen, denk ik, wat ook leuk is.

Vanavond ga ik bij de andere mandjesmaaksters kijken, tot volgende keer!


Groetjes, Cisca

20 opmerkingen:

Margreet zei

Je mandjes zijn prachtig! Ook Leanne's House mag er zijn. Heerlijk hè, even je kamer opruimen. Dan zie je weer eens wat je hebt...
;0)) Groetjes, Margreet

Margreet zei

Even opnieuw, ik zie mijn reactie nergens meer.. Je mandjes zijn heel mooi! Ook je Leanne's House mag er zijn. Heerlijk hè, je hobbykamer opruimen. Dan zie je weer eens wat je hebt...;0)))

Margreet zei

Ik weet niet waar je reacties blijven, maar ik zie ze nergens staan!! Al 2 keer geprobeert, het lukt niet.

Daniëlle zei

Euhh..kamer opruimen...kom je nog eens wat leuks tegen zeg! Leuke quilt is dat toch, lekker afmaken hoor! Veel plezier ermee, groeten, Daniëlle

Else zei

Oh schitterend, wat ga je hard met de mandjes! en ohhhhhhhhhhhhh die Leanne's house, jummie. Heb je lekker op je balkon zitten prikken vanmiddag hier wat het een heerlijk zonnetje! Fijne avond, groetjes Else

Klaske zei

Ja zo nu en dan moet dat even hé kamer opruimen, maar dan heb je ook weer de ruimte toch? Je Leanne's house word erg mooi,succes met doorpitten van je mandjes!

Mascha zei

Als je je hobbykamer opruimt kom je nog eens leuke dingen tegen die je vergeten was dat je ze had. Wel zo handig. ik vind je mandjes quilt schitterend.
Groetjes Mascha

Jossie zei

Je mandjesquilt wordt mooi. Heerlijk dat je al zover bent. Ik moet er nog een stuk of 40, ben dus nog even bezig. Kamer opruimen zou hier ook hoognodig moeten, maar ben nog niet verder gekomen dan een la.....!

Erna zei

Leuk hoor die quilt ziet er zo gezellig uit
Liefs
Erna

katrien zei

Mooi je mandjes,en de andere blokken ook heel mooi.

Dorine zei

Mooie mandjes
en een stukkie Sweet is ook nooit weg...........
groetjes Dorine

wilmakuin zei

Erg mooi zo!! Ik kan mij je wel voorstellen. Ik houd ook van veel quiltwerk. Maak het mijzelf altijd zo moeilijk.... maar wel mooi.
Bedenk maar wat moois dan hoef ik straks niet zo na te denken....
;o)

Karen zei

Your basket quilt is beautiful!

ria vogelzang zei

Wat een lieve mandjes! En je Leanne's House wordt ook heel mooi, zeg!
Geniet ze!

Lida zei

En dan heeft mevrouw een Ufo in de kast liggen, zegt ze!! Leanne's house nog wel!! Ja die verdient het zeker om te worden afgemaakt! Nu ik denk dat je net naast de ditch ook kunt quilten, je hebt er ruimte genoeg voor! En je hebt weer prachtige blokken gemaakt, die beige is beeldschoon! Fijne zonnige dag! Groetjes
Lida

Erna zei

Leuk hoor je mandjes en de blokken zien er ook geweldig uit. fijne dag nog. Groetjes, Erna

AnitaA zei

Ik kom ook even een kijkje nemen op jouw log, wat leuk dat je even bij me langs kwam en een berichtje hebt geplaatst !
Je bent met een hoop leuks bezig. De trick or treat mandjes daar wil ik ook nog eens aan gaan beginnen. En je Leanne wordt ook prachtig!
Groetjes AnitaA

Berna zei

Leuk die Leannes House zo aan de wand. Je blokjes zijn ook heel mooi. Ik zal eens wat vaker langskomen. Heb ontdekt dat ik van jouw blog niet altijd een bericht krijg als je iets nieuws heb geschreven. Ik zal het in de gaten houden.

Janine zei

wat wordt je mandjes quilt mooi zeg. Ik heb tot nu toe nog maar 3 mandjes dus nog aardig wat te gaan.

groetjes janine

Sylvia zei

Mooie mandjesquilt ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik weet zeker dat ie geweldig is want hij is nu al zo mooi.
En alles lekker opruimen is altijd leuk als je dingen tegenkomt die je al een tijdje 'kwijt' was.
Een fijne dag verder:0)

groetjes Sylvia